Obchodní podmínky

Obchodní podmínky společnosti Honiees Mitchel’s s.r.o.

I. Základní ustanovení

Tyto obchodní podmínky společnosti Honiees Mitchel’s s.r.o. (dále jen „OP“) upravují právní vztahy mezi smluvními stranami kupní smlouvy, kdy na jedné straně je společnost Honiees Mitchel’s s.r.o., IČ: 03946606, se sídlem Na Zahrádkách 525, 594 51 Křižanov, zapsaná v obchodním rejstříku Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 87488, jako prodávající (dále jen „prodávající“) a na straně druhé je kupující.

Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel.

Spotřebitelem je osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své obchodní činnosti nebo jiné podnikatelské činnosti.

Podnikatelem je ten, kdo samostatně provádí na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Za podnikatele je považována mimo jiné pro účely ochrany spotřebitele také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele. Podnikatelem se pro účely OP rozumí ten, kdo jedná v souladu s předchozí větou v rámci své podnikatelské činnosti. Pokud kupující uvede v objednávce svoje identifikační číslo (IČO), potom bere na vědomí, že pro něj platí pravidla uvedená v OP pro podnikatele.

Kupující podáním objednávky potvrzuje, že se před uzavřením smlouvy seznámil s těmito OP, kterých nedílnou součást tvoří sdělení před uzavřením smlouvy obsažené v čl. II těchto OP, Reklamační řádCeník dopravy, a že s nimi souhlasí, a to ve znění platném a účinném v okamžiku odeslání objednávky. Fakturu obsahující základní údaje smlouvy obdrží kupující při převzetí zboží a/nebo služby.

Kupující si je vědom, že mu koupí produktů, které jsou v obchodní nabídce prodávajícího, nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log či patentů prodávajícího nebo dalších společností, pokud není v konkrétním případě zvláštní smlouvou dohodnuto jinak.

II. Sdělení před uzavřením smlouvy

Společnost Honiees Mitchel’s s.r.o. sděluje, že

  1. náklady na prostředky komunikace na dálku se neliší od základní sazby (v případě internetového i telefonického připojení podle podmínek operátora kupujícího, prodávající si neúčtuje žádné další poplatky, to se netýká příp. smluvní přepravy);
  2. požaduje úhradu kupní ceny před převzetím plnění kupujícím od prodávajícího, příp. povinnost zaplatit zálohu nebo obdobnou platbu se týká požadavků kupujícího na poskytnutí specifických služeb, pokud jsou vyžadovány a poskytovány;
  3. prodávající neuzavírá smlouvy, kterých předmětem je opakované plnění;
  4. v případě smluv uzavíraných na dobu neurčitou, je cena vypočtena jako součin ceny zboží nebo služby a množství zboží nebo služby dodaného v průběhu jednoho kalendářního měsíce, pokud není mezi smluvními stranami dohodnuté jinak;
  5. ceny zboží a služeb, uváděné na webových stránkách provozovaných prodávajícím, jsou konečné, včetně všech daní a poplatků stanovených zákonem, s výjimkou nákladů na dopravu;
  6. v případě, že kupujícím je spotřebitel, má tento spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodů a bez jakékoliv sankce, a to v lhůtě čtrnácti kalendářních dnů ode dne převzetí zboží. Lhůta pro odstoupení se považuje za zachovanou, pokud kupující v jejím průběhu odešle prodávajícímu oznámení, že od smlouvy odstupuje. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy podle tohoto ustanovení v případech uvedených v příslušných ustanoveních právních předpisů (např. pokud je zboží upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu);
  7. z důvodu prokazování odstoupení se kupujícímu doporučuje odstoupení od smlouvy vyhotovit v písemné formě a zaslat na adresu sídla prodávajícího: Na Zahrádkách 525, 594 51 Křižanov, nebo na e-mailovou adresu honiees@honiees.cz. Kupujícímu se doporučuje v odstoupení od smlouvy uvést údaje jednoznačně identifikující příslušnou smlouvu, tedy číslo a den objednávky, datum převzetí zboží a číslo bankovního účtu pro vrácení kupní ceny. Pro odstoupení od smlouvy je možné využít vzorový formulář, který tvoří přílohu těchto OP, a zároveň jej lze stáhnout tady;
  8. v případě odstoupení od smlouvy ponese spotřebitel náklady spojené s vrácením zboží, a pokud jde o smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, náklady na vrácení zboží, pokud toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou;
  9. spotřebitel má povinnost uhradit poměrnou část ceny v případě odstoupení od smlouvy, jejímž předmětem je poskytování služeb a jejichž plnění již začalo;
  10. v případě, že spotřebitel chce podat stížnost, může tuto uplatnit na e-mailové adrese honiees@honiees.cz, příp. se může obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru.

III. Kupní smlouva

1. Uzavření kupní smlouvy

Pokud je kupující spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím a samotná kupní smlouva je uzavřena okamžikem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem. Kupující spotřebitel projeví vůli uzavřít kupní smlouvu s prodávajícím tím, že odešle prodávajícímu objednávku některým z uvedených způsobů:

  1. prostřednictvím formuláře umístěného na webových stránkách prodávajícího;
  2. e-mailem na adresu prodávajícího honiees@honiees.cz;
  3. telefonicky na telefonním čísle +420 728 591 997 nebo +421 904 262 948 (pro objednávky ze Slovenska);
  4. soukromou zprávou zaslanou prodávajícímu prostřednictvím sociálních sítí;
  5. jiným způsobem, na kterém se smluvní strany dohodnou;

přičemž kupní smlouva vznikne v případech a) a b) písemnmým potvrzením přijetí objednávky prodávajícím a v případech c), d) a e) přijetím rekapitulace objednávky kupujícím. Rekapitulací objednávky se rozumí e-mail obsahující:

  1. identifikační údaje kupujícího (jméno, příjmení, adresa bydliště, e-mailová adresa, příp. telefonní číslo),
  2. identifikace zboží nebo služby podle nabídky prodávajícího,
  3. požadované množství zboží nebo služby,
  4. cenu,
  5. místo dodání, pokud nebude místo dodání uvedené, považuje se za místo dodání adresa bydliště kupujícího,
  6. způsob dodání a náklady na dodání,

a zaslaný prodávajícím na e-mailovou adresu kupujícího. Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito OP a souhlasí s nimi.

Přijetí objednávky odeslané způsobem uvedeným v písm. a) a b) prodávající potvrdí kupujícímu informativním e-mailem na zadaný e-mail, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. V informačním e-mailu i rekapitulaci objednávky kupující obdrží také aktuální znění OP a Reklamačního řádu prodávajícího. Kupující je oprávněn objednávku odeslanou způsobem uvedeným pod písm. a) a b) odvolat (stornovat) do doby odeslání potvrzení objednávky prodávajícím. Objednávku odeslanou některým ze způsobů uvedených pod písm. c), d) nebo e) je kupující oprávněn odvolat (stornovat) nejpozději do 48 hodin od doručení rekapitulace objednávky kupujícímu s výjimkou případu, když bude kupujícímu plnění poskytnuto dříve než 48 hodin po doručení rekapitulace objednávky, v takovém případě je kupující oprávněn objednávku odvolat (stornovat) nejpozději před poskytnutím plnění prodávajícím (odeslání nebo předání zboží, zahájení poskytování služeb), s výjimkou zboží na zakázku. Objednávku zboží vyrobeného na zakázku dle přání zákazníka nebo zboží, které je dle přání zákazníka personalizováno (opatřeno jmény, časovými nebo jinými údaji) lze odvolat (stornovat) jen do doby zahájení výroby tohoto zboží ze strany prodávajícího, v případě, že bude objednávka odvolána (stornována) později, je kupující povinen uhradit prodávajícímu již vzniklé náklady. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody smluvních stran nebo na základě zákonných důvodů.

Pokud je kupující podnikatel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím podnikatelem a samotná kupní smlouva je uzavřena okamžikem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu podnikatelovi s tímto jeho návrhem.

Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována po dobu nejméně pěti let od jej uzavření, nejdéle však na dobu podle příslušných právních předpisů, za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou zřejmé z těchto obchodních podmínek, kde je tento proces srozumitelně popsán. Kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto OP jsou k dispozici na jednotlivých portálech prodávajícího a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím.

2. Dodání předmětu koupě

Kupní smlouvou se prodávající zavazuje, že kupujícímu předá věc nebo poskytne službu, která je předmětem koupě a umožní mu nabýt vlastnické právo k ní, a kupující se zavazuje, že věc nebo službu převezme a zaplatí prodávajícímu kupní cenu.

Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo k věci, a proto se kupující stane vlastníkem až po úplném zaplacení kupní ceny. Stejně se toto pravidlo použije v případě zakoupení služby.

Prodávající splní povinnost předat věc kupujícímu, pokud mu umožní nakládat s věcí v místě plnění a včas mu to oznámí.

Pokud má prodávající věc odeslat:

  • předá věc kupujícímu – podnikateli předáním prvnímu dopravci k přepravě pro kupujícího a umožní kupujícímu uplatnit práva z přepravní smlouvy vůči dopravci;
  • předá věc kupujícímu – spotřebiteli v okamžiku, když mu věc předá dopravce.

Prodávající předá kupujícímu předmět koupě v ujednaném množství, jakosti a provedení.

Pokud není ujednáno, jak má být věc zabalená, prodávající věc zabalí podle zvyklostí; pokud nejsou zvyklosti, potom způsobem potřebným pro uch

ování věci a její ochranu. Stejným způsobem zajistí prodávající věc pro přepravu.

3. Přechod nebezpečí škody

Nebezpečí škody přechází na kupujícího převzetím věci. Stejné následky má, pokud kupující nepřevezme věc, i když mu prodávající umožnil s ní nakládat.

Škoda na věci, která vznikla po přechodu nebezpečí na věci na kupujícího, nemá vliv na povinnost kupujícího zaplatit kupní cenu s výjimkou případu, když škodu způsobil prodávající porušením své povinnosti.

Kupující věc podle možnosti prohlédne co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na věci a přesvědčí se o jejích vlastnostech a množství.

Prodlením některé ze smluvních stran s převzetím věci vzniká druhé smluvní straně právo věc po předchozím upozornění na účet prodlévajícího vodným způsobem prodat po tom, co prodlévajícímu poskytla dodatečnou přiměřenou lhůtu k převzetí. To platí i v případě, pokud je smluvní strana v prodlení s placením, kterým je předání věci podmíněné.

4. Odpovědnost prodávajícího za vady

Odpovědnost prodávajícího za vady se řídí příslušnými ustanoveními právních předpisů v platném a účinném znění.

Kupující je povinen si dodané zboží při převzetí důkladně prohlédnut a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných vadách. Na pozdější reklamace týkající se druhu, množství nebo poškození zboží při přepravě nemusí být brán zřetel. Převzetím zboží se rozumí jeho převzetí od prodávajícího, držitele poštovní licence nebo smluvního přepravce. Převzetí zboží potvrzuje kupující zpravidla podpisem dodacího (přepravního) listu či jiného příslušného dokumentu. Svým podpisem zároveň potvrzuje, že zboží bylo dodáno v pořádku. Pokud má zboží jakékoliv zjevné vady v okamžiku převzetí nebo pokud nesouhlasí druh zboží nebo jeho množství, je nutné tyto skutečnosti poznamenat na dodacím (přepravním) listu či jiném příslušném dokumentu. Pokud je zboží poškozeno, může kupující převzetí odmítnout.

Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že věc při převzetí nemá vady. Prodávající především odpovídá kupujícímu za to, že v době, když kupující věc převzal:

  1. má věc vlastnosti, které si strany dohodly, a pokud taková dohoda chybí, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem k povaze zboží a na základě jimi prováděné reklamy;
  2. je věc vhodná k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá;
  3. je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti; a
  4. věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí, pokud není uvedeno jinak, to se však netýká:

  1. věci prodávané za nižší cenu vady, pro kterou byla nižší cena zjednána;
  2. opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním;
  3. u použité věci vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím; nebo
  4. pokud to vyplývá z povahy věci.

Pokud je na předávaném zboží, na jeho obalu, v návodu připojeném k věci nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, během které lze zboží použít, použijí se ustanoveni o záruce za jakost.

5. Podstatné porušení smlouvy

Pokud je vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo:

  1. na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; pokud to není možné, může odstoupit od smlouvy. Pokud je to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména pokud možno vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady;
  2. na odstranění vady opravou věci;
  3. na přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
  4. odstoupit od smlouvy.

Kupující oznámí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, pokud kupující žádal opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Pokud neodstraní prodávající vady v přiměřené lhůtě nebo pokud sdělí kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit.

Pokud si kupující svoje právo včas nezvolí, má práva jako v případě nepodstatného porušení smlouvy – viz níže.

Kupující-spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající neprovede nápravu v přiměřené době nebo že by provedení nápravy spotřebiteli způsobilo značné potíže.

6. Nepodstatné porušení smlouvy

Pokud je vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, nebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci.

Pokud prodávající vadu věci neodstraní včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny nebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího.

7. Porušení smlouvy obecně

Právo na dodání nové věci nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.

Při dodání nové věci vrátí kupující prodávajícímu na jeho náklady věc původně dodanou (včetně veškerého dodaného příslušenství).

Pokud kupující neoznámí vadu bez zbytečného odkladu po tom, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné pozornosti zjistit, soud mu právo z vadného plnění nepřizná. Po kud se jedná o skrytou vadu, platí totéž, pokud nebyla vada oznámená bez zbytečného odkladu po tom, co ji kupující mohl při dostatečné pozornosti zjistit, nejpozději však do dvou let po předání věci.

8. Záruka za jakost

Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití k obvyklému účelu nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě. Záruka může být poskytnutá i na jednotlivou součást věci.

Záruční doba je 24 měsíců a běží od předání věci kupujícímu.

Kupující nemá právo ze záruky, pokud vadu způsobila po přechodu nebezpečí škody na věci na kupujícího vnější událost.

9. Uplatnění práv z vady a záruky

Postup při reklamaci a lhůty upravuje Reklamační řád, který je nedílnou součástí těchto OP.

IV. Odstoupení od smlouvy

1. Odstoupení od smlouvy spotřebitelem

Spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodů a bez jakékoliv sankce, a to ve lhůtě čtrnácti kalendářních dnů ode dne převzetí zboží. Lhůta pro odstoupení se považuje za zachovanou, pokud kupující v jejím průběhu odešle prodávajícímu oznámení, že od smlouvy odstupuje. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy podle tohoto ustanovení v případech uvedených v příslušných ustanoveních právních předpisů (např. pokud je zboží upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu).

Z důvodu prokazování odstoupení se kupujícímu doporučuje odstoupení od smlouvy vyhotovit v písemné formě a zaslat na adresu sídla prodávajícího: Na Zahrádkách 525, 594 51 Křižanov, nebo na e-mailovou adresu honiees@honiees.cz. Kupujícímu se doporučuje v odstoupení od smlouvy uvést údaje jednoznačně identifikující,  příslušnou smlouvu, teda číslo a den objednávky, datum převzetí zboží a číslo bankovního účtu pro vrácení kupní ceny. Pro odstoupení od smlouvy je možné využít vzorový formulář, který tvoří přílohu těchto OP, a zároveň je možné jej stáhnout zde.

Pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy, zašle nebo předá prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od prodávajícího obdržel, a to na své náklady.

Zboží by měl spotřebitel vrátit úplné, tj. včetně veškerého dodaného příslušenství, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, v stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. Pokud jde o spotřební zboží, může kupující od smlouvy odstoupit, pouze pokud kupující dodá zboží nepoškozené a nepoužité v neporušeném originálním balení.

Spotřebitel odpovídá prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku zacházení s tímto zbožím jinak, než je nutno s ním zacházet vzhledem k jeho povaze a vlastnosti.

Pokud kupující odstoupí od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů ode dne odstoupení od smlouvy, veškeré peněžní prostředky, které od kupujícího na základě smlouvy přijal. Prodávající však není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

Spotřebitel bere na vědomí skutečnost, že pokud jsou se zbožím poskytovány dárečky nebo další zboží za zvýhodněnou cenu, je darovací smlouva nebo kupní smlouva na zboží za zvýhodněnou cenu mezi kupujícím a prodávajícím uzavřena s podmínkou, že pokud dojde k využití práva spotřebitele odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů, darovací smlouva nebo kupní smlouva na zboží za zvýhodněnou cenu pozbývá účinnosti a spotřebitel je povinen společně s vráceným zbožím vrátit i s ním související dárečky a/nebo zboží za zvýhodněnou cenu včetně všeho, o co se obohatil. V případě, že tyto nebudou vráceny zpět, budou tyto hodnoty chápány jako bezdůvodné obohacení spotřebitele. Pokud není vydání předmětu bezdůvodného obohacení možné, má prodávající právo na peněžitou náhradu ve výši obvyklé ceny.

2. Odstoupení v ostatních případech

Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, pokud nemůže věc vrátit ve stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí,

  1. pokud došlo ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci;
  2. pokud kupující věc použil ještě před objevením vady;
  3. pokud kupující nezpůsobil nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním nebo opomenutím; nebo
  4. pokud kupující věc prodal ještě před objevením vady, pokud ji spotřeboval, nebo pokud věc pozměnil při obvyklém použití; pokud se tak stalo jen z části, vrátí kupující prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá prodávajícímu náhradu do výšky, v jaké měl z použití věci prospěch.

Pokud kupující neoznámí vadu věci včas, ztrácí právo odstoupit od smlouvy.

V. Bezpečnost a ochrana informací

Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k provedení plnění smlouvy s kupujícím a marketingových akcí prodávajícího (i těch prováděných s obchodními partnery prodávajícího) a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícím se objednaného zboží (oznámení jména, čísla účtu a adresy dodání), či speciálních marketingových akcí. Prodávající postupuje tak, aby subjekt údajů neutrpěl újmu na svých právech, zejména na právu na zachování lidské důstojnosti, a také dbá na ochranu před neoprávněným zasahováním do soukromého a osobního života subjektu údajů. Osobní údaje, které jsou dobrovolně poskytnuty kupujícím prodávajícímu za účelem splnění objednávky a marketingových akcí prodávajícího, jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu s platnými právními předpisy České republiky a Evropské unie, především s nařízením EU 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen „GDPR“) a zákonem č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů, v platném znění. Kupující dává prodávajícímu svůj souhlas se shromažďováním a zpracováváním těchto osobních údajů pro účely splnění předmětu uzavírané kupní smlouvy a využití pro marketingové účely prodávajícího (zejména pro zasílání obchodních sdělení, a to až do doby písemného vyjádření nesouhlasu kupujícího s tímto zpracováním zaslaným na adresu Honiees Mitchel’s s.r.o., IČ: 03946606, Na Zahrádkách 525, 594 51 Křižanov. Za písemnou formu se považuje i forma elektronická, především prostřednictvím formuláře na webových stránkách prodávajícíh, o nebo e-mailem.

V rámci reklamačního řízení jsou od zákazníků vyžadovány následující údaje: jméno, příjmení, adresa, telefonní číslo, e-mail a podpis či digitální podpis. Veškeré takto získány osobní údaje jsou zpracovány výhradně za účelem potřebným pro vyřízení reklamace a v souladu s GDPR a zákonem č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů, v platném a účinném znění.

Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně práva požadovat vysvětlení a odstranění vadného stavu a dalších zákonných práv k těmto údajům.

Prodávající může dále při poskytnutí souhlasu zpracovávat tzv. „cookies“ tak, aby ulehčil poskytování služeb informační společnosti, v souladu s ustanovením Směrnice 95/46/ES o účelu „cookies“ či podobných nástrojů a je zajištěno, aby uživatelům byli známy informace, které se ukládají do koncového zařízení, které používají. Uživatelé mají možnost odmítnut, aby „cookies“ nebo podobné nástroje byli uložené do jejich koncových zařízení, např. tím, že spustí ve svém prohlížeči funkcionalitu anonymního prohlížení.

Prodávající si z důvodu předcházení trestní činnosti a minimalizace škod vyhrazuje právo odmítnut objednávku kupujícího vytvořenou z blokované IP adresy, v případě že je táto IP adresa na tzv. blacklistu. V případě problémů s objednávkou může kupující kontaktovat prodávajícího prostřednictvím kontaktního formuláře na webových stránkách prodávajícího, e-mailem nebo telefonicky.

VI. Ceny

Všechny ceny jsou smluvní. Na webových stránkách prodávajícího jsou vždy aktuální a platné ceny. Ceny jsou konečné, tzn. včetně všech daní a poplatků, které musí spotřebitel pro získání zboží zaplatit, to se netýká případných poplatků za dopravu apod., které jsou uváděny samostatně a jeich výška se odvíjí od volby kupujícího.

Akciové ceny platí do vyprodání zásob při uvedení počtu kusů akciového zboží nebo po dobu časové určenou.

Původní cena znamená cenu zboží/služby/licence, za kterou předmětné zboží/službu/licenci prodávající nabízel bez zohlednění celkových možných bonusů, marketingových kampaní k podpoře prodeje a jiných slevových akcí na jím provozovaných webových stránkách.

Kupující bere na vědomí, že můžou nastat případy, kdy nedojde k uzavření smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím, a to zejména v případě, když kupující objedná zboží za cenu zveřejněnou omylem v důsledku chyby, přičemž v tomto případě prodávající kupujícího o této skutečnosti informuje.

Prodávající si vyhrazuje právo prohlásit kupní smlouvu za neplatně uzavřenou, pokud došlo ke zneužití osobních údajů, zneužití platební karty apod. nebo z důvodu zásahu správního či soudního orgánu, o takovém postupu bude kupující informován. Kupující bere na vědomí, že v uvedených případech nemůže kupní smlouva platně vzniknout.

VII. Objednávání

Kupující dostane zboží za cenu platnou v čase objednání. Cena zboží bude uvedená ve zprávě potvrzující objednávku zboží nebo v rekapitulaci objednávky. Objednávat lze následujícími způsoby:

  1. prostřednictvím kontaktního formuláře na webových stránkách prodávajícího;
  2. elektronickou poštou na adrese honiees@honiees.c;
  3. soukromou zprávou zaslanou prodávajícímu prostřednictvím sociálních sítí;
  4. telefonicky na telefonním čísle +420 728 591 997 nebo +421 904 262 948 (pro objednávky ze Slovenska);
  5. jiným způsobem, na kterém se kupující s prodávajícím dohodnou (např. osobně).

Objednávky prostřednictvím kontaktního formuláře, e-mailu nebo sociálních sítí lze realizovat kdykoliv (24 hodin denně, 7 dnů v týdnu), telefonické objednávky lze realizovat v pracovních dnech od 9:00 do 18:00 a v sobotu od 9:00 do 13:00.

VIII. Platební podmínky

Prodávající akceptuje následující způsoby platby:

  1. bezhotovostním převodem na bankovní účet prodávajícího
  2. na dobírku při doručení zboží (platbu přebírá od kupujícího přepravce)
  3. na fakturu se splatností (pouze pro podnikatele, přičemž tento způsob vyžaduje výslovný souhlas prodávajícího)

Zboží zůstává až do úplného zaplacení a převzetí ve vlastnictví prodávajícího, avšak nebezpečí škody na věci přechází převzetím zboží kupujícím.

Fakturační údaje kupujícího lze po odeslání objednávky měnit pouze se souhlasem prodávajícího.

IX. Dodací podmínky

Zboží se dodává na místo dodání určené kupujícím v objednávce. Kupující může zvolit i jiné místo dodání, než které označil jako svou adresu bydliště. V takovém případě kupující uvede v objednávce také kontaktní osobu zmocněnou zboží v tomto místě převzít.

Místo dodání potvrdí prodávající kupujícímu v potvrzení objednávky nebo v rekapitulaci objednávky.

Zboží se dodává těmito způsoby:

  1. osobně na adrese sídla společnosti,
  2. prostřednictvím držitele poštovní licence,
  3. na žádost kupujícího lze individuálně dohodnout jiný způsob doručení.

Ceny dopravy závisí od zvoleného způsobu dopravy a jsou uvedené v Ceníku dopravy, který je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.

X. Ostatní podmínky

V případě vyzvednutí zboží, které bylo uhrazeno předem, může prodávající nebo jeho smluvní partner požadovat předložení identifikačního průkazu (OP nebo cestovní pas), a to za účelem předcházení vzniku škod a zamezení legalizace výnosů pocházejících z trestní činnosti. Bez předložení některého z uvedených dokladů může prodávající nebo jeho smluvní partner odmítnout zboží vydat. Totéž platí v případě poskytnutí předem uhrazených služeb.

Kupující je povinen při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost krabice, apod.). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od dopravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu dopravce.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno okamžitě oznámit e-mailem na adresu: honiees@honiees.cz, sepsat s dopravcem škodový protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem nebo poštou prodávajícímu.

XI. Záruční podmínky

Záruční podmínky na zboží se řídí Reklamačním řádem prodávajícího a platnými právními předpisy České republiky. Jako záruční list slouží nákupní doklad.

XII. Závěrečná ustanovení

Vztahy a případné spory vyplývající z kupní smlouvy nebo s ní související, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.

Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce, stejně i veškeré s ní související dokumenty a doklady. V případě překladu textu kupní smlouvy nebo souvisejících dokumentů či dokladů platí, že v případě sporu o výklad pojmů platí výklad smlouvy v českém jazyce.

Tyto obchodní podmínky včetně všech jejich součástí jsou platné a účinné ode dne 01.03.2020 a jsou k dispozici elektronicky na webových stránkách prodávajícího. Prodávající si vyhrazuje právo změnit OP bez předchozího upozornění.